My Alienssss

28 January 2012

BAHAGIA ! !

13 JAN 2012 _ 06:15 P.M.
Setelah lama die mendiam kan diri.. Tak mesej tak call tak jumpe macam dulu dulu.. Tup tup 13 jan die muncul balik.. kenapa muncul?? Kenapa?? Aku tak taw ape mimpi die mesej aku.. “Hai.. Da msok kolej ke?”.. Time tuh memang terkejut taw.. Tak taw lah perlu ker tak aku reply mesej tuh.. Aku pon reply lah.. kiteorang mesej sampai kol 1 pagi.. Kiteorang mesej sampai lah ke hari nie.. Macam dulu dulu tak pernah miss 1 hari pon mesej.. Kenapa dengan die?? Pastuh die ade cakap yang die rindu nak jumpe aku.. Tapi aku sedey pas dapat taw yang die da ade awek.. Sape lah yang bertuah dapat die kan.. Aku nak kau sebagai awek die jaga die baek baek.. Awek die orang Johor jugak.. Mesti selalu jumpe kan.. Ya allah jeles nyer aku dengan minah nie.. 23 dec 2011 ary tuh genap 1 tahun kiteorang kenal.. Sedar tak sedar dah 1 tahun kan.. Kejap jer mase berlalu.. Aku jujur lah dengan korang semua yang hati aku rase sedikit kecewa dan jeles bila dapat taw yang die dah de awek.. Tak taw kenapa aku jeles.. Eh3!! Ape aku merepek nie.. Tahun nie last aku jumpe die.. Last die kat Melaka sebagai student kat kolej sini.. Bila lah aku dapat jumpe die lagi.. Aku rasa sangat hepy dapat mesej dengan die.. Aku hope sangat sangat adalah kenangan yang die tinggal kan untuk aku kenang die.. 7 dec 2011 time besday aku die adalah orang 2nd yang wish besday kat aku.. Aku tak sangka die masih ingat besday aku.. Ermm sekarang baru aku taw yang die suka kan perempuan yang bertudung.. Aku free hair tuh sebab die macam nak tak nak jer dengan aku.. Tapi aku tak nak lah pakai tudung sebab die pulak.. Aku teringin nak pkai tudung sebab Allah s.w.t.. Takpe lah aku hepy dapat kawan dengan die.. Memang cara kiteorang kenal kelakar tapi kiteorang rapat taw.. Biar lah cara kiteorang kenal hnye kita orang jer taw.. Aku hepy giler dapat kenal dengan kau.. Dan aku actually sayang sama kau ! ! Biarlah nama si die menjadi rahsia aku sendiri.. Aku lega after luahkan segala gala nyer di sini.. Thanx belog coretanceritaanum “apabila anum meluahkan perasaan”..

SEKIAN, TERIMA KASIH..
ANUM ABU BAKAR..

No comments:

Post a Comment