My Alienssss

28 January 2012

20 JAN 2010

20 Jan 2012 _ 02:37 P.M
Die call aku?? Macam tak cayer jer die call aku.. Die call aku semata mata nak bagi taw yang die nak balik Johor da.. Balik sempena cuti Tahun Baru Cina selama 4 hari jer.. Pade mula aku bagi mesej kat die.. “Bawak kete hati hati k…t kem salam kt parents dan awek ***…take care yourself... J”.. Tapi die tak reply.. Aku tunggu die reply akhirnyer die tak reply jugak.. Tibe tibe tepat jam 02:37 p.m handphone aku berbunyi ringtone lazy song_bruno mars.. Aku tengok name die naek call aku.. Aku fikir nak angkat call nie ker tak payah angkat.. Last last aku kuat kan hati nie angkat jugak call die.. “Hello…Assalamualaikum”..aku pon balas lah salam die “Hello..Waalaikumussalam”..die cakap “ermm *** nak balek dah nie…t kalau ade pape hal *** bagi taw ea…okay bubye..Assalamualaikum”..”okay hati hati k…bye Waalaikumussalam”.. Ya allah betapa heppy nyer aku mase tuh.. Aku tak sangka yang die akan buat macam dulu dulu.. Dulu time die nak balek Johor jer mesti die akan call or mesej aku bagi taw yang die nak gerak da.. Pastu time die berhenti rehat die akan call aku jugak.. Kiteorang dah macam pasangan kekasih tapi sebenarnyer teman tapi mesra jer.. Thanx *** sebab masih ingat kan aku.. Walaupon die dah ade awek tapi die tak pernah lupekan aku.. Kalau itu lah jodoh aku nanti insyaallah aku akan terima die seadanyer.. Aku rase bahagia bile dapat pandang muka die, dapat mesej or call dari die.. Kenapa aku rase bahagia ape yang berkenaan dengan die.. hmm k lah cukup lah tuh aku luahkan kat sini.. Tengah heppy sangat nie.. Okay Assalamualaikum…

p/s :- simbol *** adelah nama si die yang ingin aku rahsia kan..

No comments:

Post a Comment