My Alienssss

04 January 2013

Spaghetti

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.....



Hari ini saya Chef Anum akan buat Spaghetti untuk kamu semua... hahahaha.. Tak habis habis berangan berangan berangan.... Tuh jer lah yang kau tahu erk Anum comel.. Aikkk perluker ade perkataan comel tuh... * angkat tangan letak di bahu mata keatas*

Entah lah tetibe jer mengidam nak makan spaghetti.. Aku pon tak tahu sapa yang mengandung sekarang nie.. Aku ker akak aku?? Delima delima delima.... Mestilah akak aku sebab aku belum kahwen lagi... FYI lelaki lelaki kacak di luar sana saya masih single... Perlu ker ?? Hmm pape jer lah.. Dah kering idea nie.. Please lah suka suka suka baca kemerapuan aku nie... Hah tension!!!

Sekarang lets be continue ......

Berdiri nya aku disini... Okay aku sekarang tengah type sambil duduk.. Tak berdiri pon.. Ayat nak poyo plus skema geli doe!!... Aku malas nak type panjang panjang sebab tak de idea tapi jari jemari aku yang comel comel belaka nie asyek dok bergerak menari sana sini atas keyboard nie... Please stop!! Tak nak ?? Kenapa?? Kalau tak nak berhenti jugak nanti aku potong sama kau.... Okay aku poyo lagi.. Dah dah lah tuh Anum jangan nak dok mengarut melalut jer.. Cepat ceritakan apa dah jadi dnegan spaghetti kau...


See whats happen??

air rebusan mee spaghetti mula mendidih

Taraaa!! nie lah hasil rebusan tadi...

masak kuah spaghetti.. Bnayak giler chicken ball.. Yummy!!

Tambah dengan air ice lemon tea

hasil setelah 20 minit memasak spaghetti tadi
Iced Lemon Tea!!

Jomm mentedarah!!!

Sekian.....


p/s: semoga akak dan baby sehat selalu.. Yeay yeay raya tahun nie ade baby baru... :)


No comments:

Post a Comment