My Alienssss

14 September 2012

Hati . . .


·       -   Aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku…
·       -   Aku belajar memaafkan semua yang menyakiti aku…
·        -  Aku belajar untuk jadi yang terbaik untuk orang yang aku sayangi…
·         - Aku belajar untuk tidak membenci sesiapa yang pernah mengecewakan aku…
·         - Aku belajar menjadi seorang yang tabah dengan segala dugaan yang ku tempuhi…
·        -  Aku belajar  menjadi seorang yang matang dengan keadaan sekeliling…
·        -  Aku belajar menyayangi hati ini demi orang lain…
·         - Aku belajar untuk berfikiran terbuka demi masa akan datang…
·         - Aku belajar mencari seseorang yang menyayangi aku…
·         - Tetapi ada sesuatu yang tak akan dan tak dapat aku pelajari iaitu :
harus belajar tersenyum disaat orang yang aku sayangi, menyayangi orang lain”

Cinta memerlukan keikhlasan, kejujuran dan kesetiaan……
Jika kita tidak pandai menilai cinta maka cinta itu akan menjadi pahit…
Jika kita dapat merasakan nikmat cinta maka cinta itu akan menjadi manis dengan serta merta…
Cinta akan terjadi jika seseorang tidak bertepuk sebelah tangan…
Cinta itu buat….
Cinta tidak menilai paras rupa, harta benda dan pangkat..
Cinta itu tulus…
Cinta itu manis…
Cinta itu indah…
Cinta !!!!!!!!!!!!!!


“hargailah dan sayangilah orang yang mencintai kita”

No comments:

Post a Comment