My Alienssss

26 September 2011

MINGGU SEDIH SEDUNIA!!!

sejak kejadian yang tak diingini berlaku dlam idup aku
sejak 2 la ak salu gado gado gado ngan bf aku
kenapa???
aku da puas nanges taw
aku da puas sedih taw
aku da puas pendam segala-gala nyer
tak boleh ker ak nk hepy
tak boleh ker aku nak bahagia 
tak boleh ker ak nk luah kan kt sume orang
aku taw aku jenis yang memang susa giler nk tunjuk maslh aku kt sume orang
aku jenis pendam sendiri
tapi lame2 pndam saket woo...
tolong la bg aku bahagia sebntar
semntara boleh merasa nikmat bahagia di dunia
sedih sangat-sangat taw x
aku sayang same die
tolong la bagi kteorang hidup kekal
aku da cukup terseksa
aku da cukup menderita
nape benda mcm nie datang time tengah bahagia
ape salah aku


dan untuk kali ketiga bie wat ayang mennges lagi
walaupon tu bukan salh ayng
ayang taw bie da lame sabar nagn sikap ayang
tapi sekarang nie bukan salh ayng
tapi bie tetap salah kn ayng
ayang taw bie da ade pompuan yg suke rampas bf orang 2
konon ADEK ANGKAT
tolong la
ayang benci taw ade berangkat2 nie
thanx la bie sbb xpercaya kn ayang lagi
thanx la bie sebb mara2 ayng
thanx la bie sebab salah kn ayang
thanx untuk segala-gala nyer



 buat kali ketiga air mata ayang jatuh selama ngan bie
air mata yang xpernah berslah
tak tahu ape2
thanx bie sebb wat air mata nie jatuh tnpe tadhan seseorang


aku hnyer mmpu berdoa jer
berdoa kepada ALLAH S.W.T supaya aku diselamat kn
supaya aku tenang
amin....




No comments:

Post a Comment